mała firma okiem księgowej

Darmowy program do księgowości on-line – informacja warta 400 złotych

wfirma.pl
Potrafisz więcej, gdy jesteś online.

Wpis archiwalny

A właściwie – nie darmowy. Można mieć fajny, płatny program do prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów lub Ryczałtu ZA DARMO przez rok.

Zwykle mój kontakt z moimi programami księgowymi online sprowadza się do zaksięgowania „miesiąca”, sprawdzenia danych, faktury wystawiam rzadko (w dwóch firmach, które aktualnie księguję faktury wystawiają ich właściciele). Jednak niedawno musiałam podjąć decyzję o wyborze programów dla kolejnych dwóch firm. Obydwie dostały dotację inwestycyjną – 40 tysięcy złotych i ruszyły.

Jako, że nawet przy prowadzeniu Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów księgowanie dotacji unijnej wymaga od księgowej karkołomnych wygibasów, dokładnie obejrzałam sobie ofertę programów do księgowości internetowej. Znalazłam wiele ciekawych ofert – w tym tą:

 Program Aktywizacyjny wfirma.pl.

Program jest skierowany do osób, które właśnie otworzyły działalność gospodarczą. Możesz się zarejestrować w ciągu 30 dni od daty uzyskania wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej. W ten sposób otrzymujesz za darmo 12 miesięcy dostępu do pakietu Księgowość Premium, czyli na starcie firmy oszczędzasz 400 zł. Na pewno masz mnóstwo pomysłów, na co można je wydać (ja wiem to doskonale – sama mam „młodą” firmę).

Pakiet Księgowość Premium to najszerszy pakiet dostępu do serwisu wfirma.pl, który pozwala ci m. in.:

  • wystawiać faktury i rachunki na spersonalizowanych szablonach,
  • wystawiać noty księgowe, odsetkowe,
  • prowadzić rejestry sprzedaży i zakupów vat,
  • księgować w Podatkowej Księdze Przychodów i Rozchodów lub Ewidencji Ryczałtu (wystawione faktury same wchodzą do Księgi i rejestru sprzedaży vat),
  • rozliczać koszty pojazdów używanych w firmie (Ewidencja Przebiegu Pojazdu),
  • amortyzować środki trwałe (Ewidencja Środków Trwałych),
  • prowadzić Ewidencję Wyposażenia
  • korzystać z modułu Kadry (deklaracje ZUS, rejestr pracowników, ewidencja czasu pracy, listy płac, PIT-11, zaliczki na podatek dochodowy pracowników PIT-4),
  • korzystać z modułu CRM,
  • analizować sytuację finansową twojej firmy (moduł z analizami)

i długo by można jeszcze wymieniać – jeśli jesteś zainteresowany to doczytaj sobie na stronie wfirmy.

A jeśli spełniasz warunek uczestnictwa w programie aktywizacyjnym (twój wpis do ewidencji ma mniej niż 30 dni) – to pewnie zastanawiasz się, jak możesz z niego skorzystać. Już wyjaśniam.

A jeśli spełniasz warunek uczestnictwa w programie aktywizacyjnym (twój wpis do ewidencji ma mniej niż 30 dni) – to pewnie zastanawiasz się, jak możesz z niego skorzystać. Już wyjaśniam.

  • Wejdź na stronę wfirma.pl
  • W dole strony kliknij na przycisk „Program Aktywizacja”

 

  • Z paska po lewej stronie wybierz „Zgłoszenie do programu”.

 

  • Wypełnij zgłoszenie do Programu: Imię, Nazwisko, adres e-mail i numer telefonu. Załącz skan potwierdzenia Wpisu do Ewidencji Działalności Gospodarczej

 

  • Po zweryfikowaniu twojego zgłoszenia, dostaniesz mail z indywidualnym kodem uprawniającym do 12 miesięcy darmowego korzystania z wfirmy.

Jeśli spełniasz warunki programu – zgłoś się już dziś. 30dni mija bardzo szybko.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.